Nowa kampania ANIA KRUK !

AK02

Trzy hasła, które definiują markę ANIA KRUK?

Lekkość, prostota, niewymuszona elegancja.

Takie były moje założenia przy tworzeniu naszej najnowszej kampanii, która właśnie trafiła do butików w całej Polsce razem z jesiennymi kolekcjami. Prostota w formie i oszczędność w barwach, casualowe stylizacje, naturalny look modelki – to estetyka, którą chciałam pokazać, która najlepiej odzwierciedla klimat mojej biżuterii.

Bliskość, skracanie dystansu między marką, a jej odbiorcą, to idea, którą kierujemy się od początku. Dlatego nasza nowa kampania to intymny portret młodej kobiety – uchwyconej w naturalnych sytuacjach, prostych kadrach. Mogę powiedzieć, że ANIA KRUK dojrzewa, zmienia się. Poprzednie kampanie były bardziej krzykliwe, jeśli chodzi o stylizacje czy kolor. Tym razem stawiam na delikatność, intymność.

Nowa kampania wizerunkowa stawia na bliskość i młodość także w dosłownym znaczeniu: zrealizowałam ją z ekipą ludzi z mojego miasta – Poznania, których znam od lat, cenię ich pracę i projekty. Do realizacji zdjęć zaprosiłam Arka Nowakowskiego (MrMama.tv), który ma w swoim portfolio wideoklipy dla takich zespołów jak Rebeka oraz The Dumplings. Wyjątkowy klimat i piękne kompozycje kolorystyczne to zasługa kolektywu R2D2, który zajął się całościowo stylizacją oraz set designem. Postawiliśmy też na młodą, polską modę jeśli chodzi o ciuchy: wszystkie wykorzystane przy realizacji sesji ubrania zostały wyprodukowane w Polsce i pochodzą od młodych projektantów z platformy Mustache.pl.
Może ten wpis będzie trochę przypominał oscarowe podziękowania, które nigdy się nie kończą, ale muszę jeszcze wymienić: Estee Lauder Polska (w osobie Darka Kotarskiego!), naszego partnera w Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, któremu dziękuję pięknie za make-up, Igę Sadowską z Eclair Nails, Natalkę Niedzielę – zdjęcia z backstage’u (to za chwilę!), Lenę Deję (fryz!), Angelikę z GAGA MODELS, która była bardzo dzielna i cierpliwa, i oczywiście: dziewczyny z AK-teamu – Bogusie i Martę, którym dziękuję za wsparcie, organizację i pracę na planie (i po planie…) !

Tak, naprawdę, tyle osób jest zaangażowanych w pracę nad kampanią. Jesteście ciekawi jak to wygląda? W następnym wpisie pokażę Wam backstage, stay tuned! Cmok! ♥ ♥ ♥

PS. Ok, to jeszcze tylko jedną rzecz powiem. Premiera kampanii to również debiut nowych kolekcji (wiadomo!). Na zdjęciach znajdziecie: kosmiczną KASJOPEJĘ, militarny TAGS czy wyrazistą kolekcję URBAN CHIC, a to tylko niektóre, o reszcie będziemy systematycznie opowiadać, pokazywać i przedstawiać. Więc klikajcie, sprawdzajcie, i cieszcie oczy nowościami! :)

CREDITS:

Art Direction: Ania Kruk
Production: Bogumiła Grześkowiak (ANIA KRUK), Marta Dekiert (ANIA KRUK)
Model: Angelika Wielądek (MANGO MODELS)
Photo: Arek Nowakowski (MrMama.tv)
Style & Set Design: Paulina Płachecka, Ania Sarnowska & Matylda Futro (kolektyw R2D2)
Make-up: Darek Kotarski (Estee Lauder)
Hair: Magdalena Deja
Manicure: Iga Sadowska (Eclair Nails)

Otwarcie Butiku na Mokotowskiej

EK7C6770_kwadrat

Otwarcie butiku ANIA KRUK na ul.Mokotowskiej

Muszę przyznać, ze piszę do Was w biegu – z góry za to przepraszam! Ale ostatnie dni to mały maraton modowy, ciągle coś się dzieje, a ja nie chciałabym znów mieć zaległości i opowiadać Wam o wszystkim tydzień po fakcie! Wczoraj wieczorem wróciliśmy z Warszawy, a już dziś od rana jestem na Art&Fashion Forum w Starym Browarze, na wykładach i prezentacjach (mniam, to co lubię najbardziej!). Ale, ale, odbiegam od tematu. A tematem jest czwartkowe otwarcie naszego 10. Butiku, w bardzo wyjątkowej lokalizacji: na ulicy Mokotowskiej, w samym centrum modowego świata Warszawy.

16 października gościliśmy u nas dziennikarzy, blogerów oraz zaprzyjaźnione gwiazdy z okazji potrójnej premiery: nowego designu butików autorstwa architektów ze studia mode:lina, nowej kampanii ( o której później, na początku przyszłego tygodnia, ponieważ jest tyle rzeczy, które muszę o niej napisać, pokazać i opowiedzieć, że tutaj miejsca by nie starczyło), oraz oczywiście – premiery nowych kolekcji jesiennych. Nasi goście mogli obejrzeć nowości, które trafią już w przyszłym tygodniu do butików, ale również kolekcje, które zadebiutują dopiero w listopadzie i grudniu.

Obraz wart jest tysiąca słów, więc już wrzucam zdjęcia (dużo zdjęć!), klikajcie:

Jak widać, było przesympatycznie. Szumna nazwa PRESS DAY to tak naprawdę miły pretekst do spotkania, wypicia pysznej kawy i rozmowy o nowych kolekcjach, trendach, modzie. A nasz butik na Mokotowskiej 46 ma być właśnie miejscem takich spotkań, gdzie historia przeplata się ze współczesnością, można podpatrzeć co pojawi się w naszych sklepach już za chwilę, i po prostu wpaść do nas pogadać :)

Za pyszną kawę i wino kłaniamy się nisko Wojtkowi z La Bottega, który nawet mnie, zatwardziałą fankę bardzo mlecznej latte przekonał do espresso (serio! wypiłam pierwszy raz w życiu! i było pyszne!).

ściskam Was i lecę na kolejne wykłady Art&Fashion Forum!

Ania Kruk i Wojciech Kruk

Photos by Krzysztof Kuczyk

Klub Starego Browaru

Naszyjnik GLAMROCK / bransoletka DECO / bransoletka GLAMROCK

IMG_0980

Zainspirowana łódzkim Fashion Weekiem, wygrzebałam na dysku zdjęcia sprzed miesiąca – z pokazu naszej biżuterii, który odbył się w ramach Klubu Klientek Starego Browaru w Poznaniu. Bardzo trudno jest pokazać biżuterię na wybiegu. Znika, na pierwszy plan nieuchronnie wybijają się ubrania. “Ania, dopiero w połowie pokazu sobie przypomniałam, że mam patrzeć na biżuterię!” powiedziała mi kiedyś koleżanka po pokazie, w którym uczestniczyliśmy ;)

Próbujemy sobie z tym radzić na różne sposoby. Ubrać wszystkie modelki w równe, jednokolorowe sukienki? Ok, wtedy publiczność wie, że chodzi o biżuterię, patrzy tam, gdzie trzeba. Ale czy to jest fajne? Pokaz ma Cię zainspirować, pokazać jak można się ubrać, co będzie modne w nadchodzącym sezonie, co z czym zestawić. Dlatego idziemy jednak w stronę zaprezentowania pełnej stylizacji. Ok, nigdy nie wybiorę na nasz pokaz wzorzystej sukienki. Szukam raczej prostych form, gładkich kolorów, które pozwolą biżuterii zabłysnąć. Ale chcę, żeby to były naturalne, niewymuszone stylizacje. Prosty przekaz: taka jest nasza propozycja, tak możesz się ubrać: na spacer, na randkę, do pracy.

Oczywiście, w stylizacji na wybieg ważna jest multiplikacja wzorów. Na co dzień założysz jedna bransoletkę, modelka ma na sobie ich 10! Wybieg rządzi się tymi samymi prawami co teatr, fotografia i telewizja: każdy element musi być mocno zaakcentowany, żeby został zauważony przez publiczność. Makijaż sceniczny nijak się ma do naszego, codziennego make-up’u.

Choreografia tegorocznych pokazów została bardzo profesjonalnie przygotowana przez Kasię Sokołowską ♥ A Stary Browar jak zwykle zapewnił swoim klientkom ucztę dla ducha (monodram Hanny Śleszynśkiej) i dla ciała. Była lampka szampana, były pyszne przekąski, była loteria z nagrodami. Tutaj muszę zaznaczyć, że WARTO być stałą klientką ANI KRUK, ponieważ z naszej kilkuosobowej ekipy, aż 4 osoby wylosowały nagrody.

Wniosek? Biżuteria ANIA KRUK przynosi szczęście, po prostu ;)

Zaproszenie do DDTVN

Ania Kruk w DDTVN

Taka sytuacja: niedzielna edycja Dzień Dobry TVN, temat poważny: plebiscyt “Ludzie Wolności”, prowadzony wspólnie przez Gazetę Wyborczą oraz TVN, pani Henryka Bochniarz (chyba nie trzeba przedstawiać!) i ja. Jednym słowem – wyzwanie.

Stres oczywiście był. Szczególnie dzień przed. Już tyle mam tych wystąpień za sobą, na dużej sali, na mniejszej sali, przed studentami, w Pałacu Prezydenckim, w telewizji. A i tak przed programem nie byłam w stanie zjeść śniadania… ;)

Na szczęście w Dzień Dobry TVN jest tak miła atmosfera, że po przekroczeniu progu, stres gdzieś powoli topnieje i znika. Na całym piętrze panuje przyjemny rozgardiasz, przewija się mnóstwo ludzi: zaproszeni goście, gwiazdy, scenarzyści, producenci, fotografowie, operatorzy, dźwiękowcy. Wszyscy pracują w szalonym rytmie, to jest świat, gdzie każda minuta czasu antenowego jest na wagę złota. 12 minut rozmowy to już dużo, bo za chwilę wchodzimy z nowym wątkiem! Ciągle coś się dzieje: teraz 5 minut na gotowanie, potem przenosimy się na kanapy, potem chwila przerwy – w telewizji leci nakręcony wcześniej materiał, ale już za 3 sekundy wracamy, kamera, akcja, start! Bartosz Węglarczyk chwilę przed wejściem na antenę skarży się, że od rana nie może dopić swojej kawy – oni co chwilę zmieniają miejscówkę, a kawa zostaje na poprzedniej.

ddtvn_backstage1

Pod ścianą jest cały rząd luster i krzeseł – to miejsce, gdzie dzieje się magia :) Zajmuje się mną przemiły pan makijażysta, którego pasją, jak się okazuje, jest biżuteria i kamienie szlachetne! Więc przez cały czas rozmawiamy: o biżuterii z czasów carskiej Rosji, o naszyjnikach z filmu Wielki Gatsby, o kamieniach. I nagle, mimo zmęczenia po intensywnym tygodniu pracy, wyglądam ślicznie i promiennie. Szczerze mówiąc, myślę, że to nie tylko make-up. To też ekspresowa terapia: taka miła rozmowa, tuż przed wejściem na antenę :)

Jest chwila opóźnienia, więc z panią Henryką Bochniarz siadamy na “nieoficjalnej” kanapie (na backstagu), i spokojnie rozmawiamy. Akcja dzieje się teraz w kuchni u pani Gessler, więc po chwili możemy przesiąść się na “oficjalną” kanapę – z całą Warszawą w tle. I dalej rozmawiamy.

Pamiętam moją poprzednią wizytę w DDTVN, i tą milisekundę pustki w głowie po tym, jak usłyszałam pierwsze pytanie. Tym razem zupełnie tak nie było – z panią Henryką płynnie przeszłyśmy od rozmowy nie na wizji do rozmowy na wizji, po prostu grono rozmówców nam się powiększyło – dołączyła do nas Kinga Rusin, Bartosz Węglarczyk. A po chwili jakieś 600 000 telewidzów.

Tyle moich opowieści z backstage’u. Treści samej rozmowy nie będę zdradzać – przekonajcie się sami. Zapraszam do obejrzenia całego materiału na oficjalnej stronie DDTVN (link).

O 10:30 już było po wszystkim, i w nagrodę poszłyśmy sobie naszym AK-teamem (dwie Anie) na dużą kawę i pyszne ciasto czekoladowe do kawiarni obok. A co, należało się :)

Pozdrawiam,

Dzień Dobry TVN i jego goście

Miałam na sobie:
naszyjniki DROPS / pierścionek HEARTBEATS / bransoletki DECO ze stali szlachetnej / delikatną bransoletkę z nowej kolekcji, która trafi do butików juz za chwilę :)

Omenaa Mensah dla Ani Kruk

Grudzień obfituje w nowości! Oprócz nowych kolekcji, mamy dla Was też innego rodzaju niespodziankę. Omenaa Mensah, znana prezenterka telewizyjna zaprojektowała dla nas szkatułki na biżuterię, które już możecie obejrzeć w naszym butiku w Galerii Mokotów, lub zamówić przez naszą stronę www (tutaj). Wszystko zaczęło się parę miesięcy temu, kiedy obie zostałyśmy zaproszone na konferencję dotyczącą kobiet prowadzących własne firmy. Omenaa od lat projektuje wyjątkowe szafy-dzieła sztuki pod marką AMMADORA, i o tym właśnie aspekcie swojej działalności mówiła na spotkaniu. Od razu umówiłyśmy się na kawę, i zaczęłyśmy rozmawiać o tym, jak można połączyć jej spojrzenie na mebel z naszą filozofią projektowania biżuterii.

W efekcie powstały trzy szkatułki: Walizka – dla współczesnej arystokratki, Plum – szalony mix kolorów i faktur, oraz New York – którą można personalizować wybierając dowolne zdjęcia na obicie. Fajnie? Więcej infomacji znajdziecie tutaj.

kiss!

Nowa kampania – Ania Kruk AW2013

ANIAKRUK_AW2013

Już jest! Nowa kampania, nowe kolekcje – i właściwie: nowy wizerunek. W tym sezonie jesteśmy trochę mniej grzeczni ;) Na zdjęciach nadal jest power, energia i klimat dobrej zabawy, które są tak dla nas charakterystyczne. Ale tym razem pokazałam je nie przez miks kolorów i słońca, ale zupełnie z innej strony. Po prostu, moi drodzy, zimą 2013 idziemy na imprezę! :)

Chciałam, żeby było rockowo: stylowo, nowocześnie i z pazurem. I bardzo, bardzo glamour. Proste kadry: roześmiane dziewczyny, które ruszają razem na podbój miasta i dobrze się bawią, robią miny do aparatu. Świadomie gramy kontrastami: zakładamy modelkom całe mankiety szerokich bransolet z wycinanymi ornamentami, zestawiamy grube metalowe łańcuchy z drobnymi zawieszkami. Proste wzory nabierają charakteru noszone po kilka naraz, pojawiają się perły, kamienie naturalne, kryształy, na dłoniach dużo pierścionków i ażurowych obrączek. Nie ma wątpliwości, że główną rolę odgrywa tu biżuteria, prawda?

Nowa kampania możecie już zobaczyć w naszych butikach, razem z pierwszą falą zimowych kolekcji.

A ja dziękuję bardzo, bardzo za świetną współpracę następującym osobom:

Photography: Ala Wesolowska / www.alawesolowska.com
Set design: Witalis
Hair: Emil Zed
Make up: Ela Przygoda
Models: Adela / Modelplus, Ola / D’vision