Nowa kampania ANIA KRUK !

Trzy hasła, które definiują markę ANIA KRUK?

Lekkość, prostota, niewymuszona elegancja.

Takie były moje założenia przy tworzeniu naszej najnowszej kampanii, która właśnie trafiła do butików w całej Polsce razem z jesiennymi kolekcjami. Prostota w formie i oszczędność w barwach, casualowe stylizacje, naturalny look modelki – to estetyka, którą chciałam pokazać, która najlepiej odzwierciedla klimat mojej biżuterii.

Bliskość, skracanie dystansu między marką, a jej odbiorcą, to idea, którą kierujemy się od początku. Dlatego nasza nowa kampania to intymny portret młodej kobiety – uchwyconej w naturalnych sytuacjach, prostych kadrach. Mogę powiedzieć, że ANIA KRUK dojrzewa, zmienia się. Poprzednie kampanie były bardziej krzykliwe, jeśli chodzi o stylizacje czy kolor. Tym razem stawiam na delikatność, intymność.

Nowa kampania wizerunkowa stawia na bliskość i młodość także w dosłownym znaczeniu: zrealizowałam ją z ekipą ludzi z mojego miasta – Poznania, których znam od lat, cenię ich pracę i projekty. Do realizacji zdjęć zaprosiłam Arka Nowakowskiego (MrMama.tv), który ma w swoim portfolio wideoklipy dla takich zespołów jak Rebeka oraz The Dumplings. Wyjątkowy klimat i piękne kompozycje kolorystyczne to zasługa kolektywu R2D2, który zajął się całościowo stylizacją oraz set designem. Postawiliśmy też na młodą, polską modę jeśli chodzi o ciuchy: wszystkie wykorzystane przy realizacji sesji ubrania zostały wyprodukowane w Polsce i pochodzą od młodych projektantów z platformy Mustache.pl.
Może ten wpis będzie trochę przypominał oscarowe podziękowania, które nigdy się nie kończą, ale muszę jeszcze wymienić: Estee Lauder Polska (w osobie Darka Kotarskiego!), naszego partnera w Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi, któremu dziękuję pięknie za make-up, Igę Sadowską z Eclair Nails, Natalkę Niedzielę – zdjęcia z backstage’u (to za chwilę!), Lenę Deję (fryz!), Angelikę z GAGA MODELS, która była bardzo dzielna i cierpliwa, i oczywiście: dziewczyny z AK-teamu – Bogusie i Martę, którym dziękuję za wsparcie, organizację i pracę na planie (i po planie…) !

Tak, naprawdę, tyle osób jest zaangażowanych w pracę nad kampanią. Jesteście ciekawi jak to wygląda? W następnym wpisie pokażę Wam backstage, stay tuned! Cmok! ♥ ♥ ♥

PS. Ok, to jeszcze tylko jedną rzecz powiem. Premiera kampanii to również debiut nowych kolekcji (wiadomo!). Na zdjęciach znajdziecie: kosmiczną KASJOPEJĘ, militarny TAGS czy wyrazistą kolekcję URBAN CHIC, a to tylko niektóre, o reszcie będziemy systematycznie opowiadać, pokazywać i przedstawiać. Więc klikajcie, sprawdzajcie, i cieszcie oczy nowościami! :)

CREDITS:

Art Direction: Ania Kruk
Production: Bogumiła Grześkowiak (ANIA KRUK), Marta Dekiert (ANIA KRUK)
Model: Angelika Wielądek (MANGO MODELS)
Photo: Arek Nowakowski (MrMama.tv)
Style & Set Design: Paulina Płachecka, Ania Sarnowska & Matylda Futro (kolektyw R2D2)
Make-up: Darek Kotarski (Estee Lauder)
Hair: Magdalena Deja
Manicure: Iga Sadowska (Eclair Nails)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

768 1.25t0.768-1.25zM26.946 22.786q0 4.179-0.464 6.25-0.25 1.054-1.036 1.768t-1.821 0.821q-3.286 0.375-9.911 0.375t-9.911-0.375q-1.036-0.107-1.83-0.821t-1.027-1.768q-0.464-2-0.464-6.25 0-4.179 0.464-6.25 0.25-1.054 1.036-1.768t1.839-0.839q3.268-0.357 9.893-0.357t9.911 0.357q1.036 0.125 1.83 0.839t1.027 1.768q0.464 2 0.464 6.25zM9.125 0h1.821l-2.161 7.125v4.839h-1.786v-4.839q-0.25-1.321-1.089-3.786-0.661-1.839-1.161-3.339h1.893l1.268 4.696zM15.732 5.946v3.125q0 1.446-0.5 2.107-0.661 0.911-1.893 0.911-1.196 0-1.875-0.911-0.5-0.679-0.5-2.107v-3.125q0-1.429 0.5-2.089 0.679-0.911 1.875-0.911 1.232 0 1.893 0.911 0.5 0.661 0.5 2.089zM21.714 3.054v8.911h-1.625v-0.982q-0.946 1.107-1.839 1.107-0.821 0-1.054-0.661-0.143-0.429-0.143-1.339v-7.036h1.625v6.554q0 0.589 0.018 0.625 0.054 0.393 0.375 0.393 0.482 0 1.018-0.768v-6.804h1.625z">